Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Kokurikulum Sekolah Puteri Islam

Assalamualaikum..

Hari ni adalah hari koko bagi semua sekolah rendah.. dan tahun ini adalah tahun wajib bagi Amiera utk hadir koko.. dan alhamdulillah juga koko diadakan disebelah pagi.. lega hati aku sebab tak perlu Amiera ponteng sekolah agama di belah petang.. cuma waktu tamat sekolah dianjakkan lagi setengah jam.. risau jugaks aku sebab kat sekolah tu cuma Amiera sorang jerk Tahun 4 yang naik van utk ke sekolah agama.. budak2 lain yg balik awal mesti dah naik dulu.. lagipun van byk lagi kerja2 menghantar dan mengambil budak2.. so, Amiera pasti lewat naik van dan lewat sampai ke sekolah agama.. tak kisahlah.. yg penting dia tak skip sekolah agama.. aku dah pesan byk kali supaya tunggu hingga van sampai.. harap2 van taklah lewat sangat..

hari ni pakai baju sukan Puteri Islam.. gambar blur.. sorry kamera hp aku takde anti gegar.. huhuhu..

Comments

syalinda johari said…
zaman kami dulu puteri islam pakai baju sekolah putih, kain pink, tudung pink..sekarang dah ada uniform..hehehe...

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah