Happy Birthday Fateh!

Assalamualaikum..

Semalam birthday Fateh.. aku tak sempat nak update blog sebab kebz-an dengan jamuan raya unit.. petangnya ke tabung haji.. huhuhu..

So, ambil kesempatan pagi ni update jap..

20.08.2009 ~ tarikh puteraku dilahirkan.. dinamakan Muhammad Fateh Azfar..

Setiap tahun selain menyambut bersama sanak sedara.. aku cuba juga untuk meraikannya di sekolah.. aku nak anak2 aku rasa dihargai.. rasa disayangi.. duit boleh dicari.. tapi kenangan semasa mereka membesar hanya datang sekali..

Masa kecik2 memang aku langsung tak berpeluang untuk merasai semua tu.. maklumlah aku datang dari keluarga yang susah.. so, aku tak nak anak2 aku merasai zaman aku susah dulu.. bukannya aku memanjakan mereka.. tapi mereka berhak utk merasai kebahagiaan tu selagi aku mampu..

Oklah.. takmo emo2.. ni gambar birthday celebration kat sekolah Fateh.. aku bekalkan kamera PINK aku tu.. suh cikgu Fateh snap.. masa majlis ni diadakan aku takde.. pihak sekolah yang uruskan.. aku cuma hantar kek dan goodies..

2kg moist choc cake ditempah khas dari Putrajaya Cake House .. Fateh suker sangat ngan kek ni..

alololo.. hensem mama ni.. senyum tak nampak mata dah haaa.. happy sangat yer!!

acara semasa majlis..

alahai.. kurusnya anak mama ni.. dap tak kek tu??

makan berjemaah.. 


Akhir kata.. 

H A P P Y   B I R T H D A Y   F A T E H !!!!

semoga jadi anak yang soleh.. penyejuk hati mama dan papa..
dipanjangkan umur murah rezeki..
menjadi pembimbing keluarga..
menjadi perintis yang berjaya di dunia dan di akhirat..

Aminnnnnnnn...


0 omelan:

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (267) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (48) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (191) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (109) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (9) Juadah (110) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (14) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (21) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (1) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty