Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

JJCM ~ Dapur Penyet Cyberjaya

Cerita Khamis lepas..

Aku ngikut adik2 opis satu unit gi makan2 kat Cyberjaya.. aku ni walaupun umur dah lanjut sket.. tapi perangai cam budak2.. suka kawan ngan adik2 compare yg lebih berusia.. huhuhuu.. perasan mude konon!!puiii... takdelah.. dah dalam team aku ni kebanyakannya adik2.. nak tak nak kenalah follow.. takkan nak jadi kera sumbang.. duk jerk tercongok depan pc.. tak bergaul ngan orang.. parah!! psiko tu!! takdelah.. ikut masing2 lah yerk.. aku ni dah namanya duk kat cubical di tengah2 laluan orang ramai.. nak tak nak kenalah bergaul walaupun pada dasarnya aku ni pendiam..

JJCM kali ni di Dapur Penyet Cyberjaya..

 

aku makan nasi ayam penyet.. sedap ke?? ntah.. aku makan ok jerk.. aku suke tempe goreng dia.. nyum2.. cuma pedasss zasss... x boleh tahan lor..

tq pada yg sudi bawa kami naik kereta baru... ngeeeeee... :)

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah