Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Big Bad Wolf ~ Midnight Sale!

Assalamualaikum..

Kisah kelmarin..

En hubby ajak ke big bad wolf.. itupun kesian ngan Amiera yg asyik dok ajak papa dia..

Kami gerak dalam kul 10 lebih kalau tak silap.. sambil2 tu usha fb bbw.. ada tambahan discount 10% yg buat pembayaran selepas 12 tgh malam sehingga kul 2 pagi.. cantik!

budak2 suka tul bergambar kat sini..

cantik!

pintu masuk utama..

Masuk kat situ.. macam2 buku yg ada.. tapi tulah.. nak cari yg kita nak tu susah sket laaa.. lagi pun buku2 tu byk dari luar.. kalau yg minat membaca tu sesuai lah kot.. aku kureng sket!

jutaan buku.. sib baik tak ramai sgt orang..

Fateh dah ready nak sambar buku.. mana Arissa yerk? ada sebelah aku ni haa.. sakit tangan aku.. sebelah pegang dia sebelah snap gambar.. huhuhu..
 
Cari buku latihan byk yg tak berapa sesuai.. cover buku tebal.. harga dlm rm5 - rm8.. rasa cam tak berbaloi.. baik pi Maidin beli yg singgit dua tu jerk.. yg penting aktiviti dalam buku tu..

So, beli buku utk bahan bacaan anak2 jerk.. itupun kalau baca! kalau tak kang.. bersepah merata2.. bacanya idak..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah