Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Alive 3D Art Gallery Lukut PD

Assalamualaikum..

Lepas family gath.. kami dengan haluan masing2.. aku ajak en hubby cari 3d art gallery.. sebelum tu singgah makan dulu.. pekena asam pedas..

Lokasi di Lukut, PD..

Tiket masuk.. dewasa RM20 (mykad) dan rm15 (mykid).. pakej RM65 utk 2 dewasa dan 2 kanak-kanak..

Layan gambar lah yerk.. kelakar pulaks rasa.. maklumlah first time nak bergambar ngan 3D art ni.. pening sket nak ikut contoh.. pastu ngan ramai orang nak bergambar.. agak tak aman di situ..

Banyak sangat gambarnya.. aku pilih mana yg ok jerlah yerk..



mula2 aku tak faham gambar ni.. tengok lama2 baru aku faham.. kehadiran Amiera tak sesuai di situ.. korang faham?

konon..

ewah2.. larat ke tu?

cepat2 sebelum banjir!

waaa hebat!

opss!! 

alah abang ni.. gaya kena lebih tau.. baru real..

kakak pulaks tegak di situ.. aduiii..

amboiii.. dating nampak..

selamatkan Arissa!! kakak masih tegak disitu.. tak faham aku..

tolong!!!

ko nak cedok air ke mak cik?

aku dan sahabat

gayat seh!

meneroka alam misteri

arghhhhh... hebatnya Fateh!

ni sangat comel kelakar dan real

Fateh dalam usaha membantu pihak lawan..

Ok.. tu jerlah uols.. kalau uols berminat.. bleh lah cuba macam2 gaya di sana ya..

Comments

syalinda johari said…
hahahahahaaa...menjadik jugak gambar2 ni kak iena..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah