Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Kuih Keria Antarabangsa Versi Putrajaya

Assalamualaikum..

Kuih keria antarabangsa di Melaka yang jadi viral tu dah menjelajah ke beberapa buah negeri.. ramai dah kot yang cuba buat sendiri.. tak susah mana pun kan.. aku jerk yg tak reti2 lagi.. ngeh3.. tak tau kenapa aku failed nak buat sira dia tu.. resepi dah ikut sejibik sejibon pun tak menjadi2.. nak kena nuntut ngan mak aku ni.. hahahaha.. takpe.. akan aku cuba usahakan utk buat sampai jadi.. lalalalalla..

Kali ni tak yah susah2 nak beratur kat Melaka ya.. kat mana2 pun dah ada.. keluarkan pulus jerk.. huhu.. nak2 pulak orang cam aku yg takde transport ni... harapkan driver bas tu jerk kan.. nasib baik lah kat opis aku ni ramai pakar memasak.. so, kalau nak makan order jerk.. yg penting sodap!

manis di luar lembut di dalam.. sedap wei.. nyum3..

berpeket2 ko.. haaa..  

Ni baru viral kat geng2 pompuan dlm department aku.. kalau satu opis.. satu blok.. satu kementerian.. mmg tak cukup tangan nak terima order.. hahahahha.. murah rezeki akak tu.. 

air tangan orang dulu2 memang sodap!

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah