Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Boon Squirt @ Lazada

Assalamualaikum..

Lamanya aku tak update blog... huhuhuhu.. nak kata sibuk bebenar tu tak jugak.. keje tu adalah.. hari2 keje tak habis kan.. sindrom M jerk yang lebih..

Berbalik pada topik.. aku nak cerita sket pasal produk yang sangat sesuai utk baby yang baru start nak makan.. especially yg berbentuk puri..

Aku berminat nak beli produk ni sejak Arissa dah start makan bubur nasi berbentuk puri.. kadang2 bila gi keluar jalan2 tu agak susah sket nak suap dia makan kalau bawak baby bullet yang comel lote tu..

First time aku survey kat Manjaku.. takde jenama Boon Squirt.. yg ada jenama Munchkin.. tapi harga mak aiiii.. mahal nak mampos...

So, cari kat tempat shopping yang selalu aku lepak.. ceh3.. lepak kat alam maya jerk.. apa lagi kalau bukan kat Lazada.. macam2 ada..

Jumpa Boon Squirt.. tengah ada promosi.. rm39.90 sajork.. murah.. cukup murah.. huhuhuu.. dan aku nak redeem voucher yg aku dapat dari pihak Lazada.. tq so much Lazada.. 

Takkan nak beli Boon Squirt jerk kot.. kena caj penghantaran rm15.. hmmm.. so, nak dapatkan free postage.. aku tambah lagi produk2 lain nak cukupkan rm70..

semestinya Pink utk Arissa.. ada jugak macam2 koleksi warna.. pasni senanglah aku nak suapkan Arissa kalau pi mana2..

harga pasaran rm49.90... harga Lazada.. rm39.90.. tolak dengan voucher.. so kena bayar rm20.29 sajork.. murah kan??

  so, kalau uols berminat nak dapatkan boon squirt dengan harga promosi bleh beli kat lazada..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah