Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

WhatsApp Web

Assalamualaikum..

Pagi2 opismate bgtau WhatsApp boleh bukak kat pc.. wuhuuuu.. best2.. senang sket.. 

Utk arahan selanjutnya bleh baca di sini..

Kat situ ada detail penerangannya.. nak login pun senang.. tak yah id dan password bagai.. scan jerk QR code tu.. tadaaa... dah boleh masuk... suke3... tapi make sure uols guna browser Chrome ya.. dan make sure hp uols connect ke wifi ok.. kalau nak guna jugaks mobile data.. sila jangan malu2 nak bayar bil tinggi2 eh... satu lagi tak semua ia support yer..

besar.. terang.. luas mata memandang.. sedap mata rabun aku ni melihat.. huhuhuu... dan senang.. menaip msg macam menaip kat blog.. wakakaka.. oppss.. ada gambar kak Jem lah kat situ... sorry yer Mah.. itu jerk yg sesuai utk dipaparkan.. bleh tolong promote sekali kan.. ahaks.. i pun dah pakai tau.. jgn jelez..

Cuma yg meragukan aku kat sini.. hmmmm.. agak tidak selamat kalau ada info2 yg kita tak nak orang lain baca.. tup2 org lepak kat tempat kita buka whatsApp web kita tanpa pengetahuan kita.. fuhhh... naya..

Lain2 function kat whatsApp web ni aku tak explore habis lagi.. uols explore sendiri lah yer..

Apa pun.. pandai2lah yerk nak cover bagai..

Dan satu lagi.. kalau ianya dah jadi satu fenomena baru.. sah2 kat opis aku ni akan kena block.. wakakakaka... nasib lah... huhuhu...

Anyway.. Selamat mencuba!

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah