Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Masbro Village Melaka

Assalamualaikum...

Bersambung kisah cuti2 hujung tahun tempohari.. selepas bagi anak2 mandi manda di Melaka Wonderland.. kami check-in kat Masbro Village.. perjalanan bih kurang setengah jam.. actually sebelum decide nak stay kat mana banyak gaklah tempat aku survey.. tapi kalau katakan memang semua tempat dah sold out memang kami pergi Melaka balik hari jerk.. bukannya jauh mana pun.. tapi rezeki anak2 kebetulan ada kosong kat Masbro.. 

Jom layan gambar.. actually aku lebih suka masukkan gambar compare dari menulis panjang2.. sebab biar gambar berbicara.. ceh3.. dasar pemalas.. 

budak paling happy..

pemandangan di sekitar.. warna warni.. cantik2..

ambik mood dulu sebelum terjun..

jom tengok dalam rumah pulak..

ada sofa bed, meja makan, peti ais, microwave, set pinggan mangkuk.. pencuci pun ada..

jom naik atas..

ada 2 katil queen.. memang sesuai lah ngan family kecik aku..

mood sudah mari.. sambung mandi sampai lebam..

ini kolam aku punya.. hiks..

si hero seronok sebab dah tinggi.. so leh mandi kolam dewasa..

so utk kaki pengecut air sejuk macam aku ni kejenya ambik gambar.. hahahaha..

kakak takde mood nak mandi.. malu katanya orang ramai.. alah.. takdelah ramai mana pun.. ada rezeki kita cari yg ada private pool yerk.. 

kunun2nya pro.. kwang3..

ok dah puas mandi bagai.. jom kita check-out.. 

sempat lagi ambik gambar lepas check-out.. awat tak dapat rumah ni ek.. macam sunyi takde orang jerk.. mungkin tengah renovation kot.. tapi aku suka kaler ni.. merah mengancam..

bila dua hero berphoto.. hmmm...

Lepas check-out kami ke Selatan mencari sesuatu.. alang2 dah dekat kan.. see ya next n3.. daaa..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah