Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Bowling.. Romantika..

Hubby ada pertandingan bowling yang diadakan di Ampang.. aku pulak tergedik2 nak ikut sebab tujuan aku nak pi Romantika.. ala.. kedai jual english deco tu.. yang si Amiera suka yang amatlah.. pantang pi jalan2.. aktif memanjang..


sejuk woooo...


bosannya...


sib baik ada bola ni...


papa dengan penuh gayanya..


yehaaa... leh strike ke tu?

selepas tamat 5 game.. papa tidak berjaya mendapat kedudukan teratas.. tempat ke berapa?? rahsia ler... yang penting papa dapat voucher jusco RM90.. ok ler tu... yang sebelum ni pulaks.. dari point yang papa collect setiap bulan bermain... dapatlah voucher juscp RM210.. per lagi.. sakan ler aku membeli kat jusco...


antara yang dibeli... cd penyanyi pujaan hati ler..





papa belikan mama sandle coz sandle dulu dah putus sebab kejar Amiera kat Nilai 3

lepas game, kami pergi ke kedai pujaan hati ler.. Romantika.. sampai kat sana.. rambang mata.. semua cantik2 belaka..

antara yang aku rembat..


sarung kotak tisu..


pitcher..


bakul kecik.. sweet sangat..


jam bunga2...


lamp & shade..

puas hati aku membeli belah... hehhehehheehe...



pandangan rumah kuarters dari sudut tepi..


hari minggu ni aku menyiapkan mana yang patut aku siapkan... aku punya projek sarung kusyen tu ler.. adusss... minggu lepas aku cuma sempat buat 2 helai.. minggu ni hanya buat sehelai aja.. kain tak cukup.. nak kena beli lagi kat Nilai ni...



hanya ada 3 jerk kusyen.. peliks pulak rasanya..

mmmm.. memandangkan aku dah boleh buat sarung kusyen walaupun jahitan tak sehebat tukang jahit pro... asal boleh jerk... aku plan nak menambahkan koleksi sarung kusyen english style aku.. waaaaa... tak sabor nak membeli kain kat Nilai ni..

selebih kain yang tinggal.. dari membazir.. aku buat alas microwave.. jadik ler .. asal ada... hehhehehe..... layannnnnn...


meriah sungguh microwave aku ngan koleksi english ni... geggegegege...

Comments

viruspadu said…
aduh, mmg cantik2 betul lah
tetiba terminat jugak
erm mcm mana nih
matilah kene ajak en.laloque gi carik jugak ni hahahaha
Faina Arisya said…
hahahahhahaha.. zaimah dah terkena penangan english ni.. haru mr.laloque nanti..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah