Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Lagi Topi Amiera!!

Topi yang di order dari kawan dah pun sampai.. cute sangat!! mesti Amiera happy yang amat bila tengok topi Barbie ni...



Ni pulaks gambar Amiera yang dok sibuk nak bergambar jugaks ngan topi dia..






and.... petang kami ke Carrefour, Alamanda.. coz nak cari bahan2 nak buat rendang untuk Hari Raya Aidiladha ni.. disamping tu jugaks.. beli ler baju mandi Amiera... coz Krismas nanti kami akan bercuti ke PD.. family gathering..




pink lagi!! hehehhehee..

sebelum balik singgah sat kat Lovely Lace... emmmm... cantik2 koleksi dalam kedai tu.. nak beli.. adusss... mahel... yang aku beli cuma pewangi.. nak bagi rumah aku harum seharumnya.. sesuei gitu ngan koleksi2 english style...

suker sangat ngan baunya..

Comments

viruspadu said…
sy pun suka giler ngan baunya sedap banget lalala

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah