Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Sekitar sambutan hari ulang tahun kelahiran papa..

Sambutan tahun ni just sambut kat alamanda... sederhana sahaja...

mula2 kami cari hadiah untuk papa.. masuk kedai Camel Active.. takde yang berkenan di hati.. masuk parkson pulaks.. dah rambang mata.. tak tahu nak yang mana satu.. dah penat mencari.. tak jumpa2 kami pi makan dulu... masuk pulak kedai jam.. pun tak jumpa yang berkenan di hati.. last2 aku dah penat ke hulu ke hilir.. papa beli jerk kemeja kerja kat parkson.. aku suruh beli seluar kerja sekali.. tapi dia tak nak sebab papa memang lama memilih.. dia tengok aku pun dah penat semacam..







balik rumah dah pukul 11 malam.. sib baik esok cuti.. aduhhhh... penat siot.. sampai rumah aku dah segar sikit.. then suruh papa potong kek yang aku order tu... papa terpaksa layan jerk karenah isteri dia yang sorang ni.. hehhehehhe... jgn mare yer papa..





Happy Birthday papa!


Amiera pun sibuk nak potong.. kalau tak karang panjang rajuknya..


kek sepotong jerk yang dimakan... dah malam.. tak lalu..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah