Shooping di Jusco S2

Aku dah plan nak bawak abah @ ayah tiri aku ler.. kan ayah kandung aku dah meninggal donia sejak aku kecik kan.. so, aku dah anggap ayah tiri aku ni macam ayah aku.. walaupun pada dasarnya kasih sayang tak sama ngan ayah sendiri kan...

Plannya nak bawak mak.. cancel sebab mak aku ni susah sikit kalau nak bawak berjalan.. kami ke Jusco Seremban 2... biasanya tiap2 tahun aku cuma belikan seluar ngan baju jerk untuk abah.. kali ni aku belikan dia baju melayu.. aku nak dia rasa kemeriahan berhari raya ni... kalau aku ni bergaji besar... dan mampu... kalau boleh aku nak bahagiakan semua sanak sedara aku.. aku ni dari kalangan orang susah.. so, kalau boleh aku nak diorang rasa jugak apa yang aku rasa sekarang ni.. walaupun aku tak semampu mana.. tapi aku akan cuba membahagiakan diorang... selagi diorang masih ada.. selagi aku terdaya.. selagi masih ada.. selagi tu kita hendaklah memberi kebahagiaan kepada mereka.. jangan nanti kita menyesal kemudian hari..

Memandangkan tahun ni beraya di rumah aku.. so, banyak benda yang aku kena uruskan... maklumlah dah di kira sebagai tuan rumah.. so, aku kena pastikan saudara mara yang datang selesa dengan layanan aku nanti.. Insya-Allah..


dalam perjalan nak pi ambik abah..



takde keje lain.. pantang nampak mainan.. nak main sahaja..


inilah abah aku... ada riak gembira di wajahnya kan!


2 omelan:

kirana said...

kak faina!saye nampak akak n famili aritu masa kat smart wonder world..sebelah jer ..anak sy main tepi tu..sy usha jer akak kot2 nk toleh hehe..nk gi tegur segan...

kecik jer kak faina :)
saye cam tgk muka amira tu ..

Faina Arisya said...

ana..

yeke.. awat tak tegur! kalau tak leh snap2 gambar masuk dalam blog.. huhuhu.. kak ina ni rabun tau.. memang tak nampak sangat muka orang.. cermin mata ada.. tapi malas nak pakai..

kecik eh??? memang kocik pun!.. kurus kering..

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (51) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (74) Biskut (2) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (153) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (114) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (3) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (3) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (69) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (18) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (4) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty