Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Katalog - Macam2 Ada..

Oh ya.. kawan kepada my SIL ni ada jual produk2 katalog.. dah katalog ada depan mata.. nak akhir tahun ni pulaks diorang buat Clearance Stock.. ralit jer mata ni menengok nya... kalau boleh semuanya nak beli... pulus jerk tak cukup.. tapi order jugak.. sib baik ler leh bayar ansur2.. hehhehe...

Order aku :
1. Set Cadar (Buy 1 Free 1) - Purple & PINK.. kalau yang ni takde stok aku dah standby order set cadar PINK..
2. Selipar (PINK)

Order Hubby :
1. Jacket
2. Beg sandang (PINK)
3. Kasut (PINK)

hopefully barang2 yang aku order tu dapat masa my SIL datang umah akhir bulan ni nanti.. yg bestnya hubby order beberapa item yang berwarna PINK kegemaranku.. so, barang dah dapat nanti aku wat n3 yer.. me and PINK.. bestnya............

Comments

Puteri Satu said…
tak per Na...ujung tahun ada bonus lagi kan...hiks...

Na....akak tengok layoutnya memang lain sikit na...dapur mang ada satu...cam ana punya dry lain..wet lain kan...ni akak tengok satu dapur je..wet n dry disekalikan...its okla...design gitu akak suka! Insyaallah ujung bulan ni balik umah MIL akak singgah n akak snap gambarnya ye...akak punya rumah sama row ngan point TNB tu tapi sebelah dalam...tapi yang lain akak tengok seme sama...design luar akak tak sure...tapi ikut layout sama je...
Faina Arisya said…
kak..

saya punya sebijik cam show house.. ada 2 dapur.. yg umah akak tu saya soker dia punya cat.. cantik.. umah saya kuning semuanya..

ooo.. rumah akak kat TNB tu.. tu pun dah naik bumbung.. tahun depan siap lah tu..
azreen said…
salam faina..wah sonokla ek dpt brg2 pink lg..hehehe...nnti kite tukar link ek..
Faina Arisya said…
azreen.. mestilah seronok.. orang nak beli... hehhehe.. ok kita tukar link..
Puteri Satu said…
oh ya ke faina..baru naik bumbung dia dah siap cat ke...?
Faina Arisya said…
yelah kak.. bumbung tu saya tengok diorang baru nak letakkan kepingan bumbung.. dah ok semua baru diorang cat..
Puteri Satu said…
oh ya ke...kira dah cat la ye....? tak sabar lak akak nak pi tengok ujung bulan nih...catnya kaler ape ye Na...? (huhu banyak soal tul akak nih....)
Faina Arisya said…
diorang belum cat lah kak.. bumbung belum siap sepenuhnya.. tang cat tu akak tengok rumah row yang ke-3 yang dah siap.. memang sebijik macam tulah rumah akak..
Puteri Satu said…
oh ya ke....ok....ok...tak per...akak try gi ujung bulan ni...tengok apa perkembangannya kan...

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah