Last Minute Shopping..

Kata tak nak shopping dahh.. tapi tu lah kan.. naluri kewanitaan aku ni memang kuat bershopping..

Ada jugak last minute nya.. hehhehehe..

Selasa lepas.. hubby ajak pi Warta.. aku plan pergi hari Rabu sebab aku ada post natal check kat AnNur..

Dah alang2 hubby ajak.. aku ON jer.. hubby sampai rumah dalam kul 5.30.. so, bergegas ler kami ke Warta.. hehehhhe.. aku bukannya nak beli apa pun.. nak cari brooch jer.. brooch aku yang kecik2 banyak hilang.. hubby pulaks plan nak cari Jersi.. tapi malangnya kedai Cina tu tutup..

Bila bawak si Fateh ni.. salesgirl kat kedai brooch tu dari Indonesia.. dia tegur.. alahai keciknya.. berapa bulan ni.. aku cakaplah baru 3 minggu... hehehehe.. siap dia cakap yang kalau kat Indonesia memang tak boleh keluar kalau masih dalam pantang tapi kat Malaysia ni macam dah biasa.. itu katanya.. siap bisik2 kat aku.. yang aku tak pose.. cisss... aku senyum jelah..

Selain brooch.. aku jugak ada beli handbag secara online.. memang dah lama teringin nak beli... tak mahal sangat dan tak murah sangat.. sedang2 aja.. replica Bag Grade AAA.. oklah.. dari nak beli yang original.. ribu riban gaks.. mana nak cekau..


cantik tak?? kalau uols berminat leh pergi ke website tu.. macam2 jenis brand dia jual.. offer sale sampai esok jer..

Oh ya.. tudung ala Ariani untuk Amiera dah sampai.. boleh lah.. murah jer pun.. jom tengok Amiera pakai..


tudung ni aku suker.. murah jer.. leh dapat RM9.. awning lembut..


tudung ni mahal sikit.. bleh dapat RM15.. awning keras..


0 omelan:

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (51) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (73) Biskut (2) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (153) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (112) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (3) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (3) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (69) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (18) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (2) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty