Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Baru Tau Ke?

Orang lain dah lama dah.. aku baru terhegeh2 nak explore.. apa kes...

inilah kes orang yang tak pernah alert nak ambik tau..

kisahnya...

actually... dah lama aku kumpul barcode produk MeadJohnsons.. aku ni kan pelanggan tetap diorang.. (dulu2 aku pelanggan tetap Anmum Essentials)... rugilah kalau aku tak collect point..

so, semalam dengan rajin dan gigihnya aku gunting betul2.. cantik2.. pastu senaraikan jenis dan bilangan barcode yang terkumpul.. penghantaran pulaks aku plan nak guna Pos Express sajork..

biasanya aku kalau pos mengepos ni guna pos biasa jer.. kalau pos laju ke.. express ke.. parcel ke.. semuanya en hubby yg tolong uruskan.. hehehhehe..

bila nak buat sendiri ni rasa.. alamak.. macam2 aku fikirkan.. betul ke aku buat ni?? kejap2 tanya member sebelah... hehehhehe.. bukannya apa.. takut tersilap.. tulis pun gabra skit..

so, hasilnya...

...



...


...



...


...


...



aku bangga dengan diri sendiri... cittt.. skit punya hal pun mau kecoh ka??

so, MeadJohnsons.. jgn lupa update point aku kat website ya!!

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah