Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

BE @ Nuffnang

Banyak jugaks story mory aku baca pasal BE kat nuffnang ni.. selama ni aku nengok jerk kat akaun aku tu.. kadang2 ada.. kadang2 takde.. biasanya paling byk pun 2 ke 3 BE jerk yg singgah.. yg paling lama kalau tak silap aku iklan Sanofy.. tapi dah habis da.. amount pun tak banyak.. ckit jer.. lepas lah kalau nak makan sehari..

Dan pagi ni baru perasan BE aku bertambah2 pulaks bila aku publish sampai 7 entry semalam.. ada effect ke?? nak kata income aku banyak sangat tu idak ler.. aku ni bukannya blogger yg ramai follower.. aku berblog pun bukannya nak cari duit.. tapi kalau dah ada lubang tu.. guna jelah.. cuma aku tak de lah fanatik sangat nak beria2 tambah income.. kalau ada rezeki adalah.. kalau takde tu belum rezeki aku lah tu.. bukannya apa.. aku MALAS dan tak pandai sebenarnya nak cari peluang ni..



Sekarang ni aku confuse sikitlah pasal BE ni.. once iklan tu dah masuk dalam list BE kita, biasanya lah kan.. berapa lama yerk iklan tu akan stay kat list BE kita.. sehari?? 2 hari?? 1 bulan?? 3 bulan?? ada sesapa tahu tak?? share pls..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah