Demam Exam??

Khamis lepas.. sorry lambat wat n3 coz sibuk yg amat kat opis.. pastu blogspot kan ada masalah tempohari.. cuti2 ni ler ada masa nak update.. ni pun ada beberapa n3 aku auto publish.. kat opis sibuk maaa.. ada satu sistem nak kena develop semula.. untung jadi vendor tu.. buat sistem tapi tak leh diguna 100%.. last2 kami yang bodo2 ni ler kena buat balik.. per kes??

Back to story asal.. petang Khamis.. Amiera demam.. walhal after perjumpaan kami ngan guru2 Linus tu.. bukan main aktif dia.. siap kami yg hantar dia ke sekolah agama.. tahu2 petang tu dia dah lembik.. dah takde suara.. panas memang tak hengat!!
 
Nasib baik ada ubat demam Fateh.. so, aku sumbat jerlah kat mulut dia.. tapi kenalah ikut sukatan umur.. esoknya.. demam still tak kebah2.. last2 kami hantar dia ke klinik.. dr bagi MC.. pastu aku bawak dia ke opis.. sian Amiera.. dahlah opis aku ni sejuk.. tapi nak wat camna.. aku ada keje penting.. lagipun Amiera dah besar.. lainlah Fateh.. nak kena fokus lebih..

Lepas 2 hari telan antibiotik.. demam Amiera dah beransur pulih.. cuma batuk ngan selesema jer masih belum sembuh.. tulah dah lah cuaca tak menentu ni.. sedap2 jer dia menelan ais krim ngan air sejuk.. mulalah aku membebel..

Hari ni Amiera ada exam Math dan BM.. hope dia boleh jawab.. aku risau sangat dengan subjek Math.. aku tau benda tu susah.. tapi kalau dia cepat tangkap.. senang jer.. ni tak.. aku ajar.. boleh dia buat keje lain.. mana lah aku tak hangen!!


0 omelan:

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (50) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (73) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (111) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (2) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty