Selamat Bersara..

Tahniah utk salah seorang bos kat sini yang akan bersara next-week.. beliau bersara pilihan.. mungkin ada perancangan lain.. bagus jugaks.. kalau aku pun.. kalau duit dah banyak.. baik aku bersara awal2.. tak larat dah rasanya nak ngadap pc hari2.. otak pun dah tepu..




Walaupun aku tak pernah kerja di bawah dia.. tapi cara dia berkomunikasi ngan staff bawahan.. memang terbaek!! langsung tak sombong.. murah dengan senyuman.. menegur dengan cara yang berhemah.. jarang lah aku dengar dia cakap.. i you.. i you.. mesti cakap.. saya you/nama staff.. sifat macam ni lah yang perlu ada pada seorang bos.. sejuk anak2 buah memandang.. seronok jerk nak pi kerja.. tapi kalau muka macam singa.. bukannya anak2 singa jer takut.. bapak singa pun takut!! huhuhuu..











Sebut pasal perkataan i you ni kan.. actually.. aku memang meluat sungguhlah kalau orang cakap macam tu.. lainlah kalau orang tu kaum lain.. aku boleh accept lagi.. tapi bila kaum sendiri cakap macam tu.. alahai.. tak bleh ke cakap saya awak / kata ganti nama.. kan manis dan sedap didengar.. nak2 pulaks.. bila satu level or terlebih beberapa level ngan aku ke kan cakap macam tu.. eiiiiiii.. geli geleman telinga aku.. rasa macam ada ulat tengah menari2 dalam telinga aku ni... huhuuuuhuhu.. so, budayakanlah Bahasa Kebangsaan kita ok!.. opssss... aku pun speaking london sudah.. takpe.. dalam blog jer... boleh kan.. uols tak kesah kan.. kan?? kan??


Dah.. dah.. dah melalut pulaks.. back to the story.. petang semalam ada majlis kecil2an anjuran kelab..

Macam biasalah kan.. doa2.. ucapan2.. bagi hadiah.. makan2..



Apa pun.. walaupun beliau tak pernah baca blog aku nei.. tapi aku tetap nak wish kat dia semoga sukses dalam apa jua bidang yang bakal diceburi..


0 omelan:

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (49) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (111) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (111) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (2) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty