Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Haloooooooooooooooo....

As salam..

Sihat semua.. aku sakit tekak ok.. dengan keadaan opis aku yang sejuk nak mampos ni!! dah rasa macam dalam fridge pun ada.. kalau uols nak bawak anak2 pi makan angin kat tempat sejuk.. tak yah gi jejauh.. mai datang opis aku ni..

Fuhhh.. lama siot aku cuti2 Malaysia ni.. hehehhehe.. buka2 email jerk.. bertimbun2 email... dan yg paling menarik perhatian aku adalah pasal skim SBPA.. ada member2 opis forward pasal gaji baru tu.. hmmm.. no komenlah... pasal jumlah kenaikan tahunan tu aku tak berapa puas hati.. naik sket jerk.. kalu lagu ni.. baik aku dok dendiam jerk.. tak yah tunjuk pandai2.. tak yah nak jadi leader bagai.. hmmm.. macam manalah pihak berkenaan buat pengiraan eh?? confuse tul aku laaa...

Ok.. malas nak citer pasal SBPA ni.. baik aku citer pasal cuti2 Malaysia aku.. tapi.. nanti2lah yerk.. aku tak edit gambar lagi.. daaaaaaaaaa....

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah