JJCM : Restoran Nasi Minyak Presint Diplomatik Putrajaya

Salam..

Sihat semua??? aku tak berapa nak sihat.. sejak last week aku sakit tekak.. lepas tu pulaks.. kena selesema.. nak tak nak telan jugaks ubat.. selesema dah ok.. batuk pulak menyerang.. 3 sakit ni mesti saling berkait.. ni semua berpunca dari ais.. huhuhuhuu.. sebab tu aku jarang minum ais.. disebabkan terlalu panas satu hari tu.. aku minum jugaks ais masa sarapan.. haaa.. ko.. padan muka aku!

Aku takde apa nak update.. lagipun aku sibuk sket ngan keje2 programming yang tak ada kesudahannya..

So, aku update cerita pasal makan2 lah yerk.. masa ni aku gi lunch ngan en hubby.. kami lunch kat restoran Nasi Minyak di presint diplomatik.. first time nak cuba ni..

Masuk2 jerk restoran tu.. nampak sign JJCM.. oooo.. dah pernah masuk JJCM rupanya.. aku tak tau pun.. dah lama aku tak tengok JJCM.. bz lah katakan ngan urusan rumah walaupun hari ahad..

Jom tengok menu yang kami order..

nasi minyak ayam masak merah.. sedap.. pedasss..

ni nasi minyak kambing masak apa ntah.. aku pun dah lupa..

tembikai laici dan jus epal.. banyak siot.. tinggi gelasnya.. kalau dah tinggi tu airnya pun banyak.. memang tak habis aku telan sorang2..

So, warga Putrajaya dan kawasan yg sewaktu dengannya.. blehlah datang mencuba makanan di sini.. not bad ya..


0 omelan:

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (267) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (48) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (191) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (109) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (9) Juadah (110) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (14) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (21) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (1) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty