Hilangnya teman bicara

Assalamualaikum..

Pagi2 ni.. sunyi jerk sebelah meja aku ni.. beli breakfast pun tapau jerk kat cafe bawah.. dah tak macam sebelum ni.. huhuhuhuhuuu...

Jumaat lepas.. kawan sepejabat merangkap jiran partition merangkap teman bicara, teman bersarapan, teman bergosip (amboiii.. cik kiah.. suka yer bergosip.. hahhahaha..).. telah berpindah ke pejabat baru.. tinggallah aku yang masih setia di sini.. hmmmm.. dah hampir 8 tahun aku berkhidmat di sini... dah 2 orang teman yang selalu bersarapan ngan aku pergi meninggalkan aku di sini... huhuhuuh.. nanges...

Tapi nak buat lagu mana kan.. masing2 ada keperluan dan komitmen yang tak dapat dielakkan.. sesungguhnya aku faham.. cuma perpisahan yang masih segar ini buat aku rasa sedih sket... huhuhuhuh...

Dan hari terakhir itu.. aku dan member2 yang lain cuba buat yang terbaik untuk beliau ingat sampai bila2... kami surprise kan dia.. kami ramai2 tunggu kat kaunter depan.. then mintak tolong orang helpdesk call dia dan kata ada someone nak jumpa.. hehehe..

special for her.. hope u like it dear..

semoga success di tempat baru..

bergambar beramai2..

kenangan bersama akan kekal diingatan selama2nya..

kak Yan gelaran dari adik2 kat sini..

kenangan dari dia..  pas baca kad tu aku sedih siottt... 

Untuk lebih tidak menyedihkan dan tak nak nanges2 ni.. aku buat seperti biasa.. seperti tiada perpisahan pada hari itu... tapi jauh di sudut hati.. memanglah sedih akan suatu perpisahan...

bertemu dan berpisah adat manusia biasa..
hilang di mata tapi di hati tidak lupa..
lalalallalalallalalalallalaa...


1 omelan:

syalinda johari said...

sungguh sedihhh bila adanya perpisahan, tapi dengan perpisahan tu pasti akan lebih erat lagi persahabatan..kak yan bertukar ke mana kak iena?

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (267) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (48) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (191) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (109) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (9) Juadah (110) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (14) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (21) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (1) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty