Ingat tak lagi??

Ingat tak kerja keras tangan aku yang pernah aku citer dulu.. kalau tak ingat klik kat link tu...

Semua untuk kabinet aku dah siapkan.. disebabkan ada kain lebih aku buat pulaks untuk tombol pintu..


kabinet dry kitchen.. abaikan yg sepah2 tu yer..


kabinet wet kitchen..


ni pulaks kat tombol pintu..

n3 semalam aku ada bagitahu pasal napkin yang baru diterima.. aku dah letakkan dalam almari hiasan dan wall cabinet.. so.. enjoy the pics..






rak ni aku rasa kosong sangat.. takpe.. ada rezeki sok aku nak beli plate yang shabby gitu.. letak as background pada rak ni..


7 omelan:

Noris Mohd Noor said...

jeles nya akak tgk...akak punya koleksi x sehebat faina..tombol pintu beli atau faina wat sendiri?

Faina Arisya said...

kak noris..

produk2 porcelin tu campur2 tau.. tak semua dari vantage.. saya kumpul sikit2.. takdelah hebat mana.. kalau tgk majalah impiana.. pergh.. lagi hebat2.. kos tinggi..

tombol pintu wat sendiri ler kak.. jahit tangan jerk.. asal jadik jer..

PuteriSatu said...

itu bukan kerja keras tangan lagi tuh... itu dah lembut benor tangan leh buat memacam tuh...cantik...fain a ni rajin tul kan....

Faina Arisya said...

kak puteri...

nak beli tak mampu.. satu jer mahu RM5-RM10.. wat sendiri jer ler.. tgh ada semangat nak wat.. tu yg buat cepat2.. memang tak nyabor..

eedany said...

nah...cover tombol pintu tu cute sangat....

kreatifnya faina.

:)

wati said...

Sweetnya cover tombol pintu tu,

Faina Arisya said...

eedany & wati..

thanks.. simple jerk tu..

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (51) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (74) Biskut (2) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (153) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (114) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (3) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (3) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (69) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (18) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (4) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty