MC yang tak macam MC

3 hari lepas aku MC... sampai lanni badan aku masih tak sihat.. masih lemah.. ntahlah.. dah tua dah.. tak makan ubat.. sakit... kalau makan ubat.. lagi aku sakit.. camna tu??

Ikut nasihat hubby.. dia suruh aku pi klinik dan ambik injection kalau nak cepat sembuh.. tapi malangnya.. lepas cucuk tu.. kelopak mata dah bagi tanda.. bintik2 kecil dah nampak.. esoknya mata aku bengkak macam alien! demam tak sembuh2 jugak.. punggung pun sakit tau! daripada nak sembuh jadik bertambah sakit.. mana tak geram! badan aku bertambah lembik.. ubat dah banyak telan tapi aku masih lemah.. kalau berdiri lama aja aku rasa nak pengsan..

makan ubat selesema laks.. alhamdulillah bersin hilang.. tapi hidung aku tersumbat pulaks.. lanni dah kena batuk ngan semput..

Pastu pi klinik balik.. mana tahan camni.. nak pergi keje pun tak bleh.. nasib baik dapat sambung mc lagi...

Nak tak nak arini kena kerja gaks.. amiera dah start exam.. aku pulaks ada tugasan penting kat opis.. kena ngajar sistem yg aku handle..

Berbalik pada tajuk kat atas tu.. MC yang tak macam MC... dah nama MC kan.. aku sakit laaaaaa... diorang ni cam tak paham2.. nak gak ganggu aku kat rumah.. ingat kepala otak ni komputer ke! kejap2 SMS.. kejap dapat call.. macamlah masalah tak boleh diselesaikan sendiri.. aku ni dahlah lemah.. nak suruh aku pikir lagi...aduhhh.. patutnya bagilah aku rehat betul2.. pasal keje citer kemudian lepas aku masuk opis laaaa...


5 omelan:

no need to reveal said...

patutnye kena off henpon..boleh rehat ok sikit..sekarang camna dah ok?

Ogy said...

salam...faina..demam apa tu sampai mc 3 hari? siannyaa...
semoga cepat sembuh...

Faina Arisya said...

vogue..

tak leh nak off hp.. nanti hubby marah sebab tak dapat call.. hehhehe.. lanni masih batuk2.. tak aktif mcm masa sihat.. sewdihh..

Faina Arisya said...

ogy..

demam selesema lah g.. tetiba jerk.. b4 ni kalau selesema pun makan ubat terus ok.. ni tak.. demam sampai menggigil2 sejuk..

TEMAN TAPI MESRA said...

ohh.. sabo ek dik.. doa akk semuga cepat sht... amin

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (269) Ana Muslim (2) Anniversary (11) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (51) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (75) Biskut (2) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (193) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (153) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Homemade (1) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (116) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (3) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (3) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Para Asean (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (69) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (18) Resepi (38) Riadah (24) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (2) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (4) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty