Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Mimpi Arjun...

Gilos kan??? memang aku giler...... ntah kenapa aku suker sangat tengok sorang pelakon ni.. suke tengok muka dia yg encem tu.. hehehhehhee.. aku selalu kena perli ngan en hubby.. hehhehehe... tak kira!! aku tetap suka tengok dia.. bukannya aku curang pun ngan en hubby.. alah.. bukannya boleh dapat pun.. apatalah lagi nak jumpa.. mimpilah!! huhuuhuhuhuu.. aku saja suka2 tengok.. artis kan... uols pun ada gak suka tengok mana2 selebriti or yg dikenali ramai.. kan.. kan.. jangan tipu aaaaaaahhhhh...

Tengok nama jerk musti korang dah bleh agak pelakon mana kan?? mustilah artis Bollywood.. mentang2lah muka aku ni ada sipi2 kacukan sana.. huh perah santan!! kwang.. kwang.. kwang.. alah.. sipi jer pun.. bukannya betul2.. tapi kalau betul apa salahnya.. kan.. kan.. kan.. huh!! berangan!

Berbalik pada tajuk n3 ni.. aku teringat baru2 ni.. aku mimpi dia laaa... cam tak caya jerk.. tak pernah2 ok!! tapi mimpi tu sekejap jerk.. ntah macam mana dia muncul dalam mimpi aku tu.. huh!! biar betul.. jalan cerita mimpi tu langsung aku tak hengat.. byk sangat watak dalam mimpi tu.. yg aku ingat wajah dia betul2 muncul dalam mimpi aku.. tapi mimpi jerlah dek non oiii.. ahhhh... tak kira!! suka.. suka.. suka...

Punca aku boleh termimpi dia since aku tengok filem dia last week.. kat Channel Zee kot.. apa ntah nama filem tu.. cerita lama rasanya.. dalam filem ni dia jadi hero.. takde romantik2.. cerita action jerk lebih..tembak sana sini.. huhuhuhuuhu.. dan kalau ikutkan.. dia ni memang sesuai bawak watak action2 ni.. (kalau filem2 baru dia mesti jadi penjahat.. sebab muka dia memang sesuai sangat2..).. kalau bab romantik2 ni cam tak sesuai jerk.. sebab dia kan ala2 lelaki sejati.. nak2 pulak kalau dia menari.. eiiii.. tak sesuai langsung..

Korang nak tengok tak wajah hero pujaan aku tu??


Aku mula suka tengok dia since dia berlakon cerita Dil Hai Tumhara..

kredit to http://www.planetbollywood.com

Walaupun filem2 dia tak top dan tak glamour macam SRK, Amir Khan, Salman Khan, Hitrik Roshan.. tapi setiap kali kalau filem2 yg dia kuar kat Channel Zee dan B4U atau kat TV2 dan TV3.. mesti tak miss nak tengok.. suka sangat2..

Kalau nak tengok puas2 muka dia.. pi search kat google.. berlambak... dan yg paling aku suka...

macho tak?? hehhehehe...

muka baik jerk kan.. mata redup jerk.. teringat Aaron Aziz.. ehhh.. apa kes??
 
awwwwwwww... chekcinya... malu sih!

dah macam pelakon hollywood laks.. amacam care??

with his wife Mehr Jesia.. model .. bolehlah.. sama tinggi.. 

ngan anak2 dia..

dan gambar2 Arjun yg aku tak suka tengok..

dah iras Bobby Deol laks..

ishhhh... serabai lah weiiii...

kredit to arjun-rampal-wallpapers.blogspot.com, chakpak.com, celebrityring.info, nikadon.com, www.bollywoodbreak.com utk semua gambar2 di atas..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah