Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Trip to Legoland ~ Lego Technic

Akhirnya..

Yeahhhh... saat2 yang dinantikan.. n3 terakhir aku mengenai Legoland... huhuhuhuhuh.. jenuh nak kasi perabih.. walhal tepek gambar jerk pun.. cerita ceriti bukannya banyak mana pun..

Zon terakhir kami di Lego Technic..apa yang menarik di sini?? arghhhh.. roller coaster lagi.. Project-X namanya.. mencik tul.. game utk budak2 penakut macam Amiera memang tak banyak.. untuk si Fateh lagi susah.. zon ni tak besar dan tak banyak game utk budak sebaya Amiera dan Fateh.. nak bergambar pun tak banyak yg menarik perhatian..

So layan gambar yg tak banyak ni yer..

Technic Twister.. pening pale aku.. masa kat sini kelakar tengok si Fateh.. kecut perut dia.. dok pegang besi sambil kepala rapat kat besi tu (ala2 mendagu).. dia langsung tak bergerak.. keras membatu.. hahhahaha.. 


Aquazone Wave Racers.. game ni sesuai utk budak2 yg sukakan cabaran.. cam Amiera.. penakut mak mek!

sotong merah... eiiii..

Lego Mindstorms dan Lego Academy di sebelah.. tak masuk pun.. kami lalu jerk..

Dan... tamat sudah pusingan kami di Legoland.. actually.. zon ni kami dah singgah awal2 masa mula2 masuk ke Legoland.. hehhehe.. tapi lepas tu kami terus masuk ke Miniland dan terus ke zon2 di belah kanan.. huhuuh.. tak faham?? meh tengok map yg aku snap masa nak ke Lego Kingdoms.. daaaa...

pandai2lah korang zoom..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah