Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Cuti2 Malaysia ~ PD

Cuti2 kali ni agak tak syok sebab aku kena berbengkel selama 4 hari 3 malam di PD.. kali ni di Hotel Seri Malaysia.. hotel2 ni biasa2 jerk.. aku bagi 2 bintang jerk sebagai customer.. ok.. malas nak komplen banyak2.. huhuhuuhu... anak2 aku seronok la.. diorang bleh mandi manda.. en hubby pun dah naik bosan duk lama2 kat situ.. ahahhaha.. nak buek camno!!

Selama tu jugaks.. aktiviti berbengkel aku sampai ke malam.. anak2 aku pulaks.. keje diorang.. mandi manda kat kolam.. makan makan... tidur.. hahhahahhaha... cuma petang jerk.. kami jalan2 ke Teluk Kemang.. belah petang hari2 berikutnya.. bawak diorang pi jalan2 dan mandi kat laut..

Aktiviti setiap pagi hingga tengahari..



 

 

mandi manda di kolam..

  
apalah yang dirajuknya tu.. haippp!! alololo.. mucuk..mucuk.. mama...

Aktiviti sebelah petang selepas tidur kepenatan..

seronok yer dik main pasir..

menanti sinar di ufuk timur..

see.. dia ni memang jenis berani.. sorang2 jerk main kat tepi pantai.. fedulik dia ngan akak dia.. kalau mandi just basah badan jerk.. jangan harap dia nak nyelam..

penat nyelam.. sambung main pasir balik..

Aktiviti sebelah malam.. jalan2 kawasan sekitar PD..

lampu ala2 iCity.. 

dapat muffin free dari sorang peniaga yg nak tutup kedai.. si Fateh tarik aku pi kedai nak beli mainan.. kedai makcik tu tak jual mainan dik oiii.. tiba2 datang pulaks si kakak ngendeng.. sib baik peniaga tu baik hati nak sedekah muffin malam2.. haiiii.. tima kasih makcik ya..

ok..  bulan ni dah 2 kali kami pi laut.. insyaAllah.. hujung bulan ni kami akan tamatkan aktiviti riadah kami merangkap penutup 2012.. di satu tempat yang sesuai utk budak2..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah