Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Selamat Hari Jadi!!! Surprise....

Hari ni besday hubby aku.. kami tak celebrate apa2.. aku dah celebrate awal2 lagi... hehehehe..

Ingat tak hari Jumaat lepas.. ada 2 peristiwa pada hari tersebut... so, peristiwa satu lagi ialah kejutan utk hubby aku.. senyap2 aku order Choc Chip Walnut cake dari SR dan sejambak bunga ngan belon bertulis "Love"... semua tu aku order kat blooming.com.my.. free delivery area Klang Valley only ya!! walaupun agak mahal dari harga biasa.. tapi kira ok laaa.... bukannya selalu.. lagipun dah lama aku tak wat surprise untuk dia... uols kalau berminat nak wat surprise pun try ler masuk website tu.. macam2 ada..


6 red roses.. gambar dari blooming.com.my



gambar dari secretrecipe.com.my

Memandangkan besday dia jatuh hari Ahad.. so, nak tak nak kenalah hantar awal.. hari yang terbaik hari Jumaat.. kalau nak hantar hari Isnin.. tak best.. dah basi..

Aku suh pihak blooming hantar pagi.. so, dalam kul 11 lebih.. debar2 jugak lah aku menanti panggilan dia.. bukan apa.. takut si dia marah ke kan.. dia bukannya suka bunga2 ni.. hiks.. last2 dapat msg.. ucap tima kasih atas peringatan aku.. dan sedikit pesanan supaya jgn hantar bunga kat dia... hehhehe.. nak wat camna bang.. isteri abang ni degil..

So... abang... jangan segan2 tau.. walaupun takde sapa kawan2 lelaki kat opis tak pernah dapat bunga... hanya abang.. pedulik... mesti diorang jeles tu... hehhehe.. dalam hati diorang akan berbisik... bestnya dapat bunga dan cake.. hiks.. jangan mare aaaa...

Sempena besday hubby aku hari ni... aku nak wish sikit laaa...

Abang...

Selamat Hari Ulang Tahun Kelahiran Yang Ke-??

Semoga dipanjangkan umur, murah rezeki, dikurniakan kesihatan yang sempurna, cepat naik pangkat...

Semoga kehidupan kita sentiasa di berkatiNya..

Semoga kebahagiaan dan kegembiraan sentiasa berada di sisimu..

Aminnnnnnnnnnnnnnnnn....

Lots of Love.. ur wife..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah