Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Celeb & Iftar @ SR

Semalam...

Besday aku kan.. so, decide celeb sekali ngan buka puasa kat luar.. first time makan kat luar ni..

Dahlah lambat.. ambik Amiera pun dah kira lewat.. sampai Ustazah siap call lagi.. risau gamaknya.. dah hampir 6.15.. plan asal nak pi Warisan.. tapi mesti ramai orang.. pastu nyamuk banyak.. memang tak selesa kalau makan kat situ.. so, decide makan kat Alamanda.. tmpt makan kan banyak.. vrrroooooooooommmm.. laju hubby memecut nak kejar masa...

Sampai sana.. kena decide cepat2.. aku ni memang kalau nak memilih nak makan kat mana.. memang lambat.. ntahlah.. apa yg nak difikirkan pun tak tau.. last2 tempat yg mungkin tak akan ramai orang adalah Secret Receipe.. laju aku jalan sebab nak booking tempat.. sib baik ada space lagi.. huhuhuhu...

Order apa2 yg patut.. sambil snap sana snap sini.. layan Fateh.. bosan!! lagi setengah jam nunggu nak berbuka.. last2 en hubby bawak budak2 ni pi main2 kat luar.. aku nunggu jerk makanan terhidang..

ngan buah hati pengarang jantung..

Amiera yg dah terliuq nengok makanan..

eiiiiiii.. tak puasa ehhh!! telan air liuk jerlah nengok Fateh mamam...


gelagat Fateh yang dah pandai posing.. pantang nampak kamera!!



Tengah2 aku snap sana snap sini.. jiran sebelah nengok jerk.. pedulik!! blogger kan.. jom tengok pulak juadah yang di order.. korang jangan terliuq laks time2 pose ni..

 air sirap ngan keropok... FOC..

Grill Mushroom Chic  - RM14

Fish & Chips - RM16 (pada aku agak kureng sket..)

Thai Fried Rice - RM15

choc indulgence.. RM6.50

Ice Choc With Cream - RM 7.50

Lain2.. mushroom soup - RM5.50 dan Fresh Water Melon - RM7

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah