Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Limited Edition : Special for raya

Bukannya baju, kasut, handbag, tudung jer tau yang baru... botol susu pun baru tau!! haaa... ni special punya.. baru jerk kelmarin aku order.. semalam en hubby aku ambik kat Concorde Hotel.. haaaa... beli botol susu kat Concorde Hotel tu.. hebat!! kelas gitu........ jangan jeles!!

Aku tau keluaran limited Edition ni pun masa aku dok usha kat google pasal Avent ni.. banyak siot.. kedai yg biasa aku beli tu memang tak jual yg limited edition.. kalau peniaga2 yg jual through blogspot.. aku tak tau alamat diorang.. kebanyakannya kena by pos.. lecehlah pos2 ni.. lambat dan kena bayar lebih pulaks kan..

Kebetulan member opis tanya pasal produk2 baby ni.. aku usha lagi google.. tak terfikir sebenarnya nak beli.. walhal dpt bonus aritu boleh jerk aku spend duit kan...

Then jumpa satu website ni.. memang khusus jual produk Avent.. lokasi diorang tak sure.. mungkin KL.. sebab biz kat rumah rasanya.. diorang sediakan perkhidmatan pick-up point kat lokasi tertentu.. so, salah satu lokasi kat Concorde Hotel.. tak jauh dari opis en hubby.. harga yg ditawarkan memang murah compare ngan lain2 website.. 1 botol rm40.. kalau botol jenis PES tu boleh dapat RM32.. alang2 ada lebihan duit bonus dan time gaji gamaknya.. terus aku order 4 botol... huhuhuuu.. aku kan suka ngumpul2 botol ni untuk akan datang.. Fateh ni bukannya pakai 1 botol jer tau.. berbotol2.. sebab tu aku kena standby banyak2..

biru... color PINK pun ada tau!! tapi takkan nak beli PINK.. sob..sob..sob.. au..au..  so, bolehlah Fateh melaram ngan botol baru masa raya nanti.. :-D

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah