Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Royal Floria Putrajaya 2022

Assalamualaikum..

Malam minggu yang lalu... sempena cuti sekolah.. dan kebetulan family adik ipar datang ke Putrajaya bersama MIL.. kami jalan2 ke Floria.. menikmati keindahan Royal Floria di waktu malam.. 

Tiket nak masuk ke Floria ni.. RM15 dewasa dan RM5 kanak2.. tapi khabarnya tiket masuk percuma diumumkan oleh Menteri Wilayah semasa majlis penutup sebentar tadi.. tapi tak taulah sampai bila.. uols yang nak tengok Floria mailah datang Putrajaya..

Masa malam minggu tu.. memang ramai yang datang ke Floria.. aku sempat ambik gambar beberapa tempat jerk.. sebab dak kenit dah lapar dan dahaga.. so, banyak masa habis beratur nak membeli.. huhuhuhu...

Jom layan gambar yg sempat aku snap.. kualiti gambar agak kureng sebab transfer ke tele saiz kurang dari asal.. kalau waktu siang mesti gambar2 bunga lagi cantik.. banyak gambar Fateh dan Arissa jerk sebab kami semua berpecah.. Amiera ngan sepupu.. dak2 muda ni kan.. bagi diorang explore sendiri.. dah besar pun.. en suami aku jaga my MIL.. so, nak cepat aku ngan anak2 bergerak sendiri..





















oklah itu saja cerita ttg Floria.. kalau nak tengok floria tahun2 sebelum ni yang sempat kami terjah.. leh klik link bawah ni. 

Floria 2019




Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah